Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

Interessant?!

Zo, mijn weblog is een beetje opgepimpt, volledig in de lente sferen. Nu de rest nog ontdekken, zoals plakken van links, uploaden van documenten, taggen. Vooralsnog houd ik het vanaf nu bij de inhoud met betrekking tot het thema: uitdagend ontwerpen!

Inhoudelijk heb ik mij vandaag vooral beziggehouden met het verkennen van de documentatie voor de analyse en de theorie die er bij hoort. En natuurlijk anderen volgen op hun ontdekkingsreis door instructieland. Interessant en nuttig!

Enkel berichtnavigatie

2 gedachten over “Interessant?!

  1. Lekker vrolijk 🙂 Ben erg benieuwd naar jouw plannen voor LA2! Dus ik volg je … op de voet!

  2. He Marko, voorstel staat op GD.

Geef een reactie

