Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

Mijn verantwoording voor LA2

Verantwoording keuzes en voldoen aan Competenties LA2

Mijn eerste poging om een link toe te voegen met een upload van een document. Feedback en suggesties zijn welkom. 🙂

Enkel berichtnavigatie

2 gedachten over “Mijn verantwoording voor LA2

  1. jacquelinevankuilenburg op schreef:

    Slim van je om dit nu al van tevoren te koppelen, dat scheelt straks in het assessment, hoef je dat allemaal niet meer uit te zoeken.
    Sommige competenties beschrijf je wel wat algemeen (3 en 5), je zou misschien wat meer kunnen vertellen over jouw rol hierin. En wat volgens mij nog bij competentie 1 kan, is het feedback geven via de blogs.

  2. Dank voor je aanvulling. Ik zal er zeker naar kijken!

Geef een reactie

