Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

Nomineren …

Zo, ondanks de wat vertraagde instructies, in ieder geval twee mede studenten van een beoordeling voorzien. Nu nog mensen die mijn stuk willen beoordelen. 😉 Was even aanpoten.

Eigenlijk moet ik mijn belofte nog nakomen om iemand van feedback te voorzien, maar ik vrees dat hij nog even moet wachten. Als hij zijn stuk genomineerd had, was hij eveneens de gelukkige geweest! (ahum)

Kortom, mijn plichtsgevoel wint het toch weer van mijn (zeer) kritische houding over het proces. En natuurlijk heb ik de stukken met interesse gelezen en er weer van geleerd. Maar een iets strakkere planning van het proces van LA2 zou heel fijn zijn. Dat scheelt namelijk veel onnodige stress in een toch al druk bestaan! 🙂

Nu eerst de zaken die ik eigenlijk voor vandaag op de planning had staan! Dus dat wordt toch weer een latertje.

Enkel berichtnavigatie

Een gedachte over “Nomineren …

  1. Beoordeling van Marco (door Monica geplaatst).
    Kwaliteit: 7
    betrouwbaarheid: 8
    Innovativiteit: 7
    Taalgebruik: 8

    Het document tot nu toe is een echt Monica document. Je bent zeer grondig te werk gegaan. Je hebt gebruik gemaakt van zeer veel bronnen. Inhoudelijk kan ik er weinig over zeggen omdat het buiten mijn werkgebied ligt. Maar de kwaliteit kan ik nog niet helemaal volledig beoordelen omdat het nog niet helemaal is afgerond. Wat je tot nu toe hebt beschreven vind ik wel heel goed.

    Soms raak ik als lezer wel een beetje afgeleid tijdens het lezen omdat er zoveel kaders lijken te zijn waar je rekening mee moet houden? Misschien is een schematische weergave in het document handig?
    De betrouwbaarheid lijkt mij vooral gewaardeerd door de gebruikmaking van de vele bronnen die je ter beschikking staan op de HR.
    De innovatie heb ik iets lager beoordeeld omdat na het lezen mij het niet geheel duidelijk is geworden. Het feit dat je met een assessment aan de slag gaat lijkt op zich niet innovatief maar ik er niet goed uit halen waarom dit dan wel zo innovatief is voor jouw opleiding.
    Een echt Monica document kenmerkt zich door zeer correct en duidelijk taalgebruik.

    Marko Janson

Geef een reactie

