Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

Resultaten van nominatie

Het resultaat van de nominatie is in dit document te vinden:

productnominatie-verzameldocument MH

 

Met dank aan alle beoordelaars!

Enkel berichtnavigatie

2 gedachten over “Resultaten van nominatie

  1. Heb niet zozeer naar de inhoud gekeken, maar ik ga even langs bij alle weblogs. Ziet er leuk en goed uit Monica. Was het nieuw voor je om te bloggen? En werkt het voor je of alleen omdat het moet?

  2. Ha Sia, nu pas even tijd en rust om je vragen te beantwoorden. Het was niet helemaal nieuw voor mij, ooit een blog opgestart via Typepad, maar ik ben niet zo van het alles delen met anderen als het gaat om wat je hebt meegemaakt. Met een doel vind ik het leuker. Ik merk wel dat het bijhouden van blogs (ook van mijn eigen opleiding en van het nieuwe instituut hebben we er een) en het actief delen van informatie veel tijd kost én dat het heel langzaam op gang komt, voordat meer mensen gaan delen. Kans bestaat dan dat het weer dood bloedt als je alleen maar brengt en niks kan halen.
    Is ook het gevaar van de blog van LA2. Het duurt even en net als in de marketing heb je de innovators, earlya adaptors en daarna wordt het misschien een succes. En dat kost tijd. Want je moet het meenemen in je handelingen (gedrag).
    Ik vind het leuk om te doen, maar ervaar het nu soms wel een beetje als een verplichting (vooral bij tijdgebrek). Eens in de week ga ik langs alle blogs van LA2, merk dat er maar een paar echt actief zijn en ben dan wel weer een beetje teleurgesteld. Ook hier moet de verhouding halen en brengen wel een beetje in evenwicht zijn.
    En wij werkten binnen het leerteam al via GD op dezelfde manier en via Facebook hebben wij een besloten groep, waarin wij ook zaken delen.
    Ik wil er wel meer mee gaan doen (zoals een eigen achtergrond enzo), maar dar heb ik tot nu toe te weinig tijd en geduld voor gehad.
    Ik zoek nog een manier om alles aan elkaar te koppelen dan wel te kunnen beslissen wat ik (buiten LI en FB) met wie wil delen, zodat het maar één handeling is vanuit mijn eigen blog.
    Leuk dat je in ieder geval belangstelling hebt getoond. Als je nog tips hebt, laat het me weten!

Geef een reactie

