Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

eerste product ter nominatie

Hierbij mijn eerste product dat ik voor nominatie aanbied: de handleiding voor studenten die er mee aan de slag moeten. Ik krijg graag feedback! Ook van externe belanghebbenden. Omdat het eindproduct uiterlijk 29 mei moet worden ingeleverd en ik mijn deadline op 27 mei heb staan, zou een snelle reactie heel erg op prijs gesteld worden! Voor mijn medestudenten is de deadline scherper 😉

Handleiding beroepsproducten en toetsing Periode 1 en 2 Communicatie Deeltijd 17 mei

 

Alvast bedankt!

Enkel berichtnavigatie

Een gedachte over “eerste product ter nominatie

  1. Hi Monica, ik heb een aantal opmerkingen bij je stuk.
    Ten eerste verwachtte ik iets anders bij de term assessment. Voor mij is een assessement een (praktijk)situatie waarin een student aantoont over gevraagde kennis, houding en vaardigheden te beschikken, een simulatie/rollenspel-achtige situatie. ‘Jouw’ toetsing is meer een STARR-achtige verantwoording. Dat kan natuurlijk ook, MAAR volgens mij is houding dan maar zeer beperkt toetsbaar, het komt naar mijn idee in jouw stuk ook niet terug. Tevens slaat de balans naar mijn idee erg ver door naar kennis en komen vaardigheden niet al te uitgebreid aan bod.

    Misschien dat een duidelijk beoordelingsformulier ook de balans tussen kennis, houding en vaardigheden wat duidelijker in beeld kan brengen. Daarnaast maakt zo’n formulier het mogelijk de beoordeling naar de student toe handen en voeten te geven.

Geef een reactie

