Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

En mijn tweede product ter nominatie

In dit tweede product heb ik mijn hele document toegevoegd tot zover ik het compleet heb. Vooral het invoegen van liggende excel en pdf bestanden heb ik mij nog niet aan gewaagd.

Verder vraag ik mij af hoever ik moet gaan met het ontwikkelen van een toetsmatrijs of rubric voor dit ontwerp. Datzelfde geldt voor het opstellen van specifieke evaluatiecriteria. Het moet toch wel gebeuren, maar in het kader van de tijd én niet te vergeten het aantal pagina’s, krijg ik daar toch graag antwoord op.

Mocht iemand vinden dat een bijlage in zijn of haar ogen overbodig is, dan hoor ik dat ook graag.

Verder krijg ik graag feedback op het verhaal zelf. Zit er een goede lijn in, is het te volgen? Vooral Hoofdstuk 4 is daarbij nog een twijfel. Ik hoor het graag.

En tot slot: let nog niet op de vormgeving: die volgt helemaal op het eind!

Rapport LA2 17 mei 2012

En ook hier maar weer: Bedankt!

Enkel berichtnavigatie

3 gedachten over “En mijn tweede product ter nominatie

  1. Hoi Monica, ik heb het ff snel gescand en al wat dingetjes gezien (bv. dublin descriptoren = supraniveau:-) waar ik in mijn stuk overheen had gekeken. Ik ga het maandag letter voor letter lezen maar durf nu al wel te zeggen dat er een logische opbouw in zit. Misschien is het hier/daar wat te gedetailleerd maar daar moet ik ook nog even goed naar kijken. VAL feedback volgt dus maandag.
    Als je tijd/zin hebt kun je mijn stuk op dezelfde wijze van FB voorzien. Fijn weekend!

  2. Kwaliteit: 7
    betrouwbaarheid: 7
    innovativiteit: 8
    taalgebruik: 6

    Toelichting
    Zoal eerder genoemd vin ik dat er een logische opbouw in het stuk zit. Ik vind het wel wat te gedetailleerd (bij. het supra-niveau van de Dublin descriptoren: het is zo maar heeft geen toegevoegde waarde voor je stuk of je product).

    Je stuk is goed te lezen maar kan nog wel wat finetuning gebruiken (Ho. 1.1 BSA die – ipv dat, Ho. 2.4 verwijzing naar Valcke die ik niet kan plaatsen. Sterk punt vind ik de definitie van ‘assessment’, deze komt alleen wat laat naar mijn idee. Het neemt wel mijn bezwaar weg dat ik bij je andere product heb benoemd.

    Verder ‘voelt’ het stuk aan alsof het op geleide van de rubric is geschreven ipv vanuit het eindproduct.

    Zoals Jacqueline terecht zegt: Je ontwerp zal een behoorlijke impact hebben op het curriculum en de begeleiding, waarmee het ook laat zien dat het innovatief is.

Geef een reactie

