Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

Toch behoefte aan visualisatie

Na het inleveren van mijn twee producten afgelopen donderdag, bleef het spoken in mijn hoofd. En ineens wist ik wat ik miste (met dank aan de blog van Monique!): het visualiseren van het 4C/ID model waarmee ik mijn ontwerp heb vormgegeven. Pas dan zou ik kunnen zien of er nog ergens gaten zaten in verantwoording en ontwerp. Bij deze dus met behulp van Prezi gemaakt. Feedback en vragen zijn welkom!

 

http://prezi.com/brosrclee-nr/4cid-model-voor-deeltijd-jaar1-assessment-en-portfolio/

Enkel berichtnavigatie

2 gedachten over “Toch behoefte aan visualisatie

  1. jacquelinevankuilenburg op schreef:

    Mooi toch! En ik denk dat je dit (met een modelinge toelichting van jou erbij) goed kunt gebruiken om bij collega’s te peilen wat zij hiervan vinden, dan hoeven ze niet het hele stuk te lezen.

    • He Jacqueline, dank voor je reactie. Goed plan, dank voor de tip. Ik zal het in het stuk nog gaan aanpassen, nu het bij jou niet overkomt zoals ik denk dat zou moeten!

Geef een reactie

