Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

En nu?

Een zwart gat? Ik dacht het niet. Op school werk zat, nog 7 weken te gaan (en een beetje). Nog veel werk moet verzet worden, waaronder het verder uitwerken van mijn eindproduct voor LA2, samen met andere collega’s, zodat in september gestart kan worden.
Verder nog een assessmentdossier maken én last but not least, een opzet voor mijn vragenlijst die aan het begin van het nieuwe schooljaar afgenomen gaat worden.
Leuk om te melden is dat ik mijn eindproduct al gebruikt heb in een discussie over deeltijdonderwijs op de HR en dat de opbouw van het summatief assessment verfrissend werd genoemd en goed op de doelgroep afgestemd. En daarbij rekening houdend met het feit dat het de start van een studie is, waarin het mooi is dat studenten zich bewust zijn van hun rol en kansen in het werkveld. Het was erg inspirerend om te doen en ook te horen hoe andere opleidingen dit doen. Dus zeker een aanwinst voor het verder ontwikkelen van het curriculum van de deeltijd.
Verder ga ik binnenkort naar een (gratis!) conferentie met workshops over blended learning, waar ook al weer een werkgroep mee aan de gang is binnen de HR, dus kansen genoeg om nog voor september hier al iets van op papier te hebben, zodat we er iets mee kunnen gaan doen.
Tot slot ga ik mij ook nog buigen over het integreren van mijn blog in mijn site, de vormgeving veranderen en kijken hoe ik meer beelden er in kan verwerken.
En dan….. 5 weken radiostilte en lekker op vakantie. Maar tot het zover is, zijn er nog regelmatig wat berichten van mij te verwachten!

Enkel berichtnavigatie

4 gedachten over “En nu?

  1. Mooi hoor, rub it in! Nog 7 weken en een beetje. Ik had mezelf wijsgemaakt dat het nog maar 3 (les)weken en een beetje was…..Mooie nwe lay out trouwens, lekker helder en overzichtelijk!

  2. Ja, is weer een eerste stap, ben nog niet helemaal blij. Ik heb pas 23 juli vakantie en na de lesweken heb ik nog heeeel veeel te doen hoor. Dus dat is mijn horizon 😉

  3. heerlijk Monica, jouw onstuimige enthousiastme voor onderwijs, Inspirerend gewoon,

  4. Heb de lay out weer gewijzigd. Kon mijn eigen info niet kwijt. Blijft een beetje “speulen”. Iets meer tijd hè!

Geef een reactie

