Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

Integratie blog en website gedeeltelijk gelukt!

Mijn voornemen om van blog naar website en andersom te kunnen switchen is gelukt. Het is nog niet mogelijk om mijn blogs ook te posten en te lezen op mijn site, daar is meer voor nodig. Maar het begin is er, ik nodig je dan ook uit om eens een kijkje te nemen op mijn site! 😉

Ook na het leerarrangement Uitdagend ontwerpen blijf ik actief op mijn blog, ook met actuele informatie over ontwikkelingen in het onderwijs en de innovatie daarin.

Volgende stap is om een link te maken naar de blog van de opleiding Communicatie en wellicht daar wel direct op te kunnen posten. Ik houd je op de hoogte!

Ander punt is om de blog te verluchtigen met beelden. Dat vraagt iets meer tijd, omdat ik daarin ook een bepaalde stijl wil vinden, die herkenbaar wordt. Als je suggesties hebt, laat het weten!

Enkel berichtnavigatie

2 gedachten over “Integratie blog en website gedeeltelijk gelukt!

  1. jacquelinevankuilenburg op schreef:

    Wat is dan de link van je website?

  2. zie blogroll en dan linktie door, dat is de truc!

Geef een reactie

