Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

Ik sluit de week af met…

Een goed gevoel, want de volgende stappen in het herontwerp voor de deeltijd zijn gezet. Overleg met de nieuwe coördinator, een overleg gepland met de docenten die de eerste periode er mee aan de slag gaan, ideeën uitgewisseld met de opleidingsmanager over verdere invulling van de extra avond en het programma voor de eerste periode en een lijstje met wat er voor het eind van het jaar nog moet gebeuren.

Ook nog de stappen gezet voor de tussenrapportage voor het Innovatiefonds, dus dit project loopt goed op schema. Ben ondertussen wel razend benieuwd naar mijn cijfer voor het eindproduct. Dat de basis enthousiast ontvangen is, geeft  moed en vertrouwen!

En ondertussen ook nog grote stappen gezet in mijn AD, dat ik 19 juni moet inleveren. Helaas kwam de mail met informatie over de inhoud daarna pas, beetje jammer. Het lijkt er op dat ik toch vaak wat sneller aan stukken begin, dan docenten blijkbaar denken dat gebruikelijk is. Ik hoop volgend jaar op verbetering … 😉 Ik was nu in ieder geval niet van plan om mijn werk dat ik al had gedaan op de schroothoop te gooien. Gelukkig zit er wel logica in min gedachten, waardoor ik wel redelijk aansluit bij de wensen en eisen die nu gesteld zijn. Misschien een beetje anders ingevuld, maar de essentie komt overeen. Op het gesprek kan ik dat denk ik goed toelichten!

 

Enkel berichtnavigatie

Geef een reactie

