Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

LA2 echt afgerond!

Gisterenavond eindelijk het verlossende bericht dat ik uitdagend ontwerpen gehaald heb met een …….. 9,2! Dus blij en trots met het resultaat. Het was veel werk, soms een enorme worsteling, maar het heeft effect gehad. Het heeft mijn stoutste dromen overtroffen. Het is een tijd geleden dat ik zo’n mooi en hoog cijfer heb gehaald.

En ondertussen ben ik er al weer verder mee aan de slag, want over vier weken is het vakantie en dan moet alles klaar zijn om in de eerste week van het nieuwe schooljaar gebruikt te gaan worden.

Ook net een tussenrapportage gemaakt voor het Innovatiefonds, want daar maakte dit ontwerp ook mede deel van uit. En in september gaan we daar verder mee om te kijken of en hoe we het voor de hoofdfase in de deeltijd kunnen gaan invoeren en voor de voltijd.

Ook in het kennisnetwerk Deeltijd ga ik verder. Daar komt in november het onderwerp blended learning aan de orde, iets dat ook in de deeltijd zijn plaats moet krijgen. En zullen de social media ook hier hun intrede gaan doen!

Nu nog twee laatste loodjes: het assessmentdossier morgen inleveren met een gesprek op 26-6 of 3/7 en een opzet van mijn vragenlijst bespreken waar ik in het nieuwe schooljaar al snel mee aan de slag moet.

Maar vergeleken met het achterliggende traject voor het onderwijsontwerp is dat peanuts!

Enkel berichtnavigatie

Een gedachte over “LA2 echt afgerond!

  1. Hoi Monica,

    N.a.w. is het te wijten aan mijn feilbaarheid, maar ik zou dit werkstuk graag even zien, ook ivm het format voor LA5 en LA3 (?). Zou je het me even willen mailen, want ik vind het niet terug.

    Veel groeten,
    Jeroen

Geef een reactie

