Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

En weer een stapje gezet….

Vandaag mijn assessmentgesprek gehad. Goed gesprek, ik weet weer waar ik na de zomervakantie aan moet werken. 😉  Verder een gesprek gehad over mijn vragenlijst voor mijn onderzoek dat al snel na de zomer plaats zal gaan vinden (= de planning). Ik wil daar voor de zomervakantie nog een stap inzetten en aan anderen voorleggen. Maar mijn streven om hem al helemaal af te hebben, gaat denk ik niet lukken. Misschien moest ik het ook maar niet willen…. Een leerpuntje eerste klas, zal ik het maar noemen.

Enkel berichtnavigatie

Geef een reactie

