Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

Vakantie is voorbij en dus…..

NIEUWE PLANNEN!!!

Tijdens mijn heerlijk relaxte vakantie heb ik eens goed nagedacht over de strategie hoe deze blog te gaan gebruiken. Want als docent van de opleiding Communicatie moet je ook het één en ander zelf in de praktijk brengen, vind ik.

Het komend schooljaar is  mijn strategie op gericht op de het zo optimaal mogelijk combineren van studie, werk en actualiteit.

Regelmatig zal ik het kader van mijn studie nieuwe onderdelen belichten en daarbij ook om de mening van mijn volgers vragen. Verder zal ik soms zelf een verdiepende belichting op een onderwerp geven, met name vanuit onderwijskundige hoek. En op actuele ontwikkelingen binnen en buiten de opleiding zal ik proberen in te spelen. Met een verkiezingscampagne en een formatie te gaan, zal dit best nog eens interessant kunnen zijn. Ook blogs van innovatieve onderwijsmensen en trendwatchers die ik volg, zal ik hier regelmatig posten.

Om het leuk en leesbaar te houden, ga ik proberen zeer frequent interessante spreuken, cartoons, foto’s etc te plaatsen, waarbij een reactie natuurlijk altijd welkom is. Om iedereen er bij te betrekken, zal ik een keer per week een stelling plaatsen, waarbij dan (hoop ik) wellicht leuke discussies uit voort kunnen komen. Dit onderdeel zal ook op de Facebook worden geplaatst.

Kortom, grootste plannen met het voornemen ze ook echt uit te voeren! Houd deze blog dus in de gaten 😉

Enkel berichtnavigatie

Geef een reactie

