Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

Plannen voor LA3

Voor het leerarrangement begeleiden van onderwijsvernieuwingen ga ik de implementatie van het ontwerp uit LA2 analyseren. Dat betekent dat kritisch gekeken gaat worden naar hoe het proces is verlopen van ontwerp tot en met implementatie, waardoor adviezen mogelijk zijn voor het vervolg bijvoorbeeld hoe dit proces te verbeteren voor invoering van het assessment in de hoofdfase van de deeltijd en daarbij meenemend of het haalbaar is voor invoering in de voltijdopleiding.

De titel van mijn ontwerp was: deeltijd op zijn kop. Dat geeft aan dat er toch behoorlijk wat veranderingen en vernieuwingen in hoog tempo zijn doorgevoerd. Tijd om terug én vooruit te kijken dus!

 

Advertenties

Enkel berichtnavigatie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: