Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

ben begonnen!!

Na een aanvankelijke trage start heb ik nu mijn ideeën verder uitgewerkt en een planning gemaakt voor het schrijven van mijn paper. De opzet is grotendeels klaar, de inleiding geschreven, bijlagen geordend (voorlopig rijtje). Het zoeken van mijn weg in wat moet van de “juf en meester” en mijn eigen idee daarbij wat ik logisch vind, zal nog wel wat voeten in de aarde hebben.  Ik weet nu al dat ik daarbij de rubric pas achteraf erbij pak, om te kijken of alle elementen er in zitten, maar tot die tijd er echt mijn eigen stuk van maak.

Mijn eigen studenten stimuleer ik ook om vooral datgene te doen waarvan zij vinden dat logisch en/of goed is, mits ONDERBOUWD met valide argumenten. Het zou dus raar zijn, dat hier niet te doen.

Kortom, het komt wel goed! Mijn leerpunt is, om mij er minder druk over te maken en op mij zelf te vertrouwen dat ik op gegronde wijze mijn keuzes kan maken. Mijn andere valkuil: te veel willen en verbanden aangeven, zal ook nu weer lastig zijn. Maar ook dat zal uiteindelijk weer goed komen!

Nog even geduld, binnenkort is mijn eerste deel voor publiek geschikt!

 

Enkel berichtnavigatie

Een gedachte over “ben begonnen!!

  1. Karen op schreef:

    klinkt veelbelovend 🙂 Karen

Geef een reactie

