Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

Druk, druk, druk …..

Het is even stil geweest…. Dat komt omdat ook mijn studie-activiteiten een beetje stil zijn komen te liggen. Afgezien van een herschrijven van mijn paper afgelopen zondag (maar nog niet af) ben ik vooral druk geweest met een aantal hele leuke projecten, zoals de creatieve sessies voor de eerste jaars en de pitches voor opdrachtgevers van Syntens door teams van Comm2Work voor de komende periode.

De balans is dus een beetje scheef komen te liggen, het is de bedoeling om dat de komende week weer een beetje recht te trekken. Morgen verder aan de paper, dinsdag een hele dag studie om de paper na feedback voor 95% af te hebben en een planning maken voor de kerstvakantie. Ook daar zal er balans zijn tussen een paar klussen voor werk (waar vooral aandacht voor nodig is), mijn onderzoek (analyse en uitschrijven eerste bevindingen) en natuurlijk niet te vergeten: ontspanning. 🙂  🙂

Casper en Hobbes 13

Mijn gesprek met Freddy was in ieder geval zeer inspirerend en gaf weer veel energie (nog even een verslagje schrijven!). Het blijft een valkuil voor mij om veel leuk en interessant te vinden binnen mijn werk, gelukkig herken ik signalen sneller dat het mis dreigt te gaan. Daar heb ik deze week weer veel van geleerd en aangepakt!

En na een lekker avondje swingen bij de Dijk en shoppen in Amsterdam kan ik er weer tegenaan! Op naar de kerstvakantie!

kerstuil

 

 

 

 

 

Enkel berichtnavigatie

Geef een reactie

