Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

De balans van de kerstvakantie

kerstkaart_2012

We zijn weer begonnen! Goed om daarom even de balans op te maken van de afgelopen twee weken. Wat kwam er van de plannen terecht, zoals beschreven voor de vakantie?

Allereerst: mijn paper met de kritische analyse en advies is klaar en vanavond in de definitieve vorm en opmaak geupload op Natschool  en ook hier! Toch weer meer werk dan gepland, maar ben wel tevreden met het eindresultaat, nu nog het cijfer afwachten!

LA3 defintief

Verder de stagehandleiding herschreven en verstuurd naar twee collega’s, die er snel mee aan de slag gaan. Vandaag afgesproken dat ik hem ook naar anderen stuur, zodat ik feedback krijg op specifieke onderdelen. Volgende week moet-ie helemaal klaar voor gebruik zijn!

Ook heb ik lekker uitgeslapen (bijna iedere dag 😉 ), koffie, krantje, borrelen, relaxen, wandelen, shoppen, lezen, kokkerellen,  kerst, oud en nieuw, Killing 3 kijken (en nog meer 🙂 ) kortom: ook aan mijzelf en gezin toegekomen om alles een beetje in balans te houden. En dat hoorde ook bij de plannen. Als klap op de vuurpijl, gisteren naar Soldaat van Oranje geweest, die nog steeds in het speciale theater in Valkenburg (bij ons om de hoek) speelt. Als je nog niet geweest bent ….. zeker de moeite waard, zeer bijzonder schouwspel en het heeft mij emotioneel zeer geraakt !

Soldaat van Oranje

Tja, en dan blijft, zoals gewoonlijk ook een aantal voornemens liggen. Daar ga ik de komende weken dan nog even hard tegen aan. Gelukkig ken ik mijzelf goed genoeg om te weten dat dit altijd gebeurt en dat het geen ramp is, omdat ik altijd ruim plan, dus er nog enige rek in zit.

Vandaag was wel weer een heftig begin, mijn voornemen om een beetje rustig te beginnen was na een uur al helemaal in rook opgegaan . Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Casper en Hobbes 13 Ja deze wordt zo langzamerhand favoriet 🙂 🙂

 

Enkel berichtnavigatie

Een gedachte over “De balans van de kerstvakantie

  1. Ria van haasteren op schreef:

    Bijzonder soldaat van oranje ..ik ga 12 feb…leuk zo ’n update
    Groetjes succes en voor jou en de boys de allerbeste wensen voor 2013

Geef een reactie

