Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

Slag gemaakt

Zo, afgelopen week en weekend heel veel werk verzet voor mijn onderzoeksverslag. Niet helemaal zover gekomen als gehoopt, maar het is altijd meer werk dan je inschat. Boeiend en interessant al die materie, zowel al mijn uitkomsten van het fieldresearch als al het herlezen van de literatuur om de juiste passages te vinden en daarover beslissingen te nemen.

Ik kan mij voorstellen dat het anderen wat minder boeit. Zeker omdat ik nog geen tastbare resultaten heb laten zien. Misschien gaat dat binnenkort veranderen. Ik ben aan het nadenken om mijn volgers meer te betrekken bij het proces en daardoor misschien ook weer meer volgers te krijgen. Heb je suggesties hoe jij op de hoogte gehouden wil worden van mijn vorderingen? Laat het weten, wie weet neem ik je idee over en vind je dat binnenkort terug op deze blog!

De eerste reacties op mijn ideeën voor mijn beleidsnotitie die ik moet schrijven zijn al binnen. Reageer jij ook nog?puzzel

 

Enkel berichtnavigatie

Geef een reactie

