Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

Het einde van mijn opleiding tot Master is in zicht….

Het was een tijdje stil met de berichtgeving. Druk met het afronden van mijn onderzoeksverslag en het samenstellen en schrijven van mijn integratiedossier ter afronding van mijn opleiding. Aanstaande dinsdag mijn assessment hierover. Dan … als het goed is, helemaal klaar!

In deze blog de link naar mijn onderzoeksverslag en ook nog naar mijn beleidsnotitie over digitale didactiek, die ik ook kortgeleden heb ingeleverd.

Met de publicatie van zowel de beleidsnotitie als het onderzoeksverslag heb ik gewacht tot ik wist dat ik deze leerarrangementen met een voldoende had afgerond. Ter illustratie daarom ook mijn pecha kucha over mijn onderzoeksverslag (beeld en tekst apart). Misschien neem ik de pecha kucha nog wel eens op met een voice over. ūüėČ

Mocht je een reactie willen geven op één van de producten, je bent van harte welkom!

Beleidsnotitie over digitale didactiek

presentatie 4 juni + Presentatie onderzoeksverslag 

+  De weg van uitval naar succes; voor een beter rendement

Nu op naar de toepassing van alle bevindingen in de praktijk ….. Maar eerst iedereen een mooie zomer toegewenst!

zonnenschijn                                   DSC_0041

Enkel berichtnavigatie

Geef een reactie

