Monica Heikoop

over onderwijsinnovatie en vernieuwingsprocessen

Mijn productbeoordelingen op een rij voor de nominatie

Omdat ik morgen geen tijd heb om voor 18 uur nog iets te ondernemen en pas rond 22 uur thuis ben, rond ik hierbij mijn nominatie af. Natuurlijk ben ik blij als er nog mensen zijn die feedback willen geven, dat neem ik zeker mee, ook buiten dit proces!

productnominatie

Zowel mijn eigen beoordeling als die van dire medestudenten zijn in het totaal document opgenomen. Dus ik ben benieuwd!

Enkel berichtnavigatie

Geef een reactie

